Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości i obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy.
Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze.
Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Współpraca z dostawcami, w tym firmami kurierskimi.
Administracja kartami dostępu do biura.
Organizacja spotkań wewnętrznych: rezerwacje i przygotowanie sal konferencyjnych.
Współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym i ochroną.
Zarządzanie rezerwacjami sal, biurek i miejsc parkingowych.
Wykonywanie innych prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura.
Wymagania
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów.
Podzielność uwagi i umiejętność organizacji czasu pracy.
Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, płci i z niepełnosprawnościami.
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-17.00, z możliwością pełnienia zastępstw.
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia.
Wdrożenie stanowiskowe i możliwość zdobycia doświadczenia.
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
Przyjazne i pomocne środowisko pracy.
Możliwość darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse i inne).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka prywatności.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie / na zastępstwo część etatu
6 dni
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja baz danych Organizacja i archiwizacja dokumentów Przygotowywanie zestawień, raportów i prezentacji Wsparcie administracyjne innych działów firmy; Kontakt z kontrahentami i urzędami; Zamawianie...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
specjalista mid / junior / senior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry, Redagowanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Kontrola obiegu dokumentów, Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi...
specjalista mid / junior / senior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obowiązki: Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry, Redagowanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Kontrola obiegu dokumentów, Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 5 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Obsługa rozmów telefonicznych i łączenie połączeń; Wsparcie w zadaniach administracyjnych; Obsługa klientów; Planowanie i organizacja spotkań;
specjalista mid / junior / senior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności: Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, Przygotowywanie pism do...
specjalista mid / junior / senior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności: Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, Przygotowywanie pism do...
Twoja rola w STRABAG Bieżąca organizacja i obsługa administracyjna biura oddziału; Zapewnienie odpowiedniego obiegu i archiwizacji dokumentów, korespondencji i informacji; Współpraca z pracownikami oddziału, budów, sekretariatami innych oddziałów i jednostek organizacyjnych wewnątrz...