Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy, lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne. Użytkowanie sprzętu biurowego w tym komputera i monitora ekranowego ponad 4 godz. dziennie. Praca wewnątrz pomieszczenia; sporadyczne reprezentowanie Urzędu poza siedzibą - udział w seminariach, warsztatach i konferencjach naukowych, wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy znajduje się w 5-kondygnacyjnym budynku administracyjnym przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu. Budynek stanowi obiekt administracji publicznej. W obrębie wszystkich kondygnacji znajdują się pomieszczenia biurowe, sanitarne, socjalne i pomocnicze. W obiekcie wydzielone są strefy ograniczonego dostępu. Pod względem organizacyjno-technicznym i użytkowym budynek jest w pełni dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzenie prac związanych z rejestrowaniem jednostek gospodarki narodowej w rejestrze REGON w celu ciągłej aktualizacji
- prowadzenie prac w zakresie rozwoju i utrzymania krajowych rejestrów urzędowych w celu ich prawidłowego funkcjonowania
- monitorowanie zmian w przepisach dotyczących prowadzenia rejestru i udostępniania danych
- wykorzystywanie różnych źródeł informacji do prowadzenia analizy danych wprowadzanych do rejestru
- prowadzenie systemu Elektroniczna Ewidencja Korespondencji REGON (SEKUR) oraz systemu Elektroniczny Obieg Dokumentów (EZD) - eBiuro
- udzielanie informacji na temat zasad rejestracji podmiotów gospodarki narodowej w systemie REGON
- redagowanie projektów pism zgodnie z przepisami prawa, okolicznościami sprawy i stanem faktycznym
- znajomość standardów klasyfikacyjnych GUS
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o statystyce publicznej
- umiejętność argumentowania
- rzetelność
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- poszukiwanie informacji
- współpraca
- komunikacja interpersonalna
- komunikacja pisemna
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie Rejestru REGON
- wiedza w zakresie obsługi baz danych
- orientacja na klienta/interesanta