Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 35762
Warunki pracy
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Obsługa infolinii „Informacja dla Obywatela”: informowanie o kompetencjach organów, które mogą rozpatrzeć zgłaszaną sprawę oraz kierowanie do odpowiedniego urzędu w celu zapewnienia obywatelom stosownych informacji o procedurach prawnych i organizacyjnych.
- Obsługa infolinii Ministerstwa Cyfryzacji.
- Przekazywanie obywatelom informacji o sposobach załatwienia sprawy w celu pokazania im możliwości załatwienia sprawy lub uzyskania pomocy np. w organizacjach pozarządowych.
- Koordynowanie i opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie kontaktów z obywatelami, w tym zgłaszanych przez nich postulatów i opinii.
- Monitorowanie i analizowanie działań realizowanych w ramach inicjatywy „Obywatel” oraz gromadzenie bieżących informacji w sprawach istotnych dla obywatela.
- Przyjmowanie postulatów i opinii zgłaszanych przez obywateli, w szczególności w sprawach funkcjonowania administracji publicznej, w celu zapewnienia dodatkowego kanału informacyjnego pomiędzy administracją a obywatelem oraz wykorzystywania informacji zawartych w zgłaszanych postulatach i opiniach do stałego doskonalenia wykonywania przez administrację zadań publicznych.
- Współpraca przy tworzeniu wzorców postępowania, w zakresie udzielania informacji dotyczących funkcjonowania administracji publicznej.
- Współpraca z innymi urzędami administracji publicznej, w zakresie dobrych praktyk dotyczących komunikacji z obywatelami oraz ich promocji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej.
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy o działach administracji rządowej.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na osiągnięcie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w kontaktach z klientem