Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy, 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): 1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja, 2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, 4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych, 5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 6. prawo jazdy kategorii B, 7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.
Miedźna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia:
miesięczny od 2450+dod. stażowy
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Wiejska 131, 43-227 Miedźna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Renata Łuniewska
322116196
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.
Dokumenty należy składać do dnia 15 grudnia 2025 r. W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.
Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy.
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny, 2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności, 3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania) 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, 5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania) 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania) Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://bip.miedzna.pl/?a=17435
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie