Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2040 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 33856

Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu, związana z obsługą klienta zewnętrznego, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w zespole, pod presją czasu, wymagająca umiejętności interpretacji i zastosowania przepisów w praktyce.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie wyposażonym w windy osobowe. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Szerokość głównych drzwi wejściowych do Urzędu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z odpowiednio dostosowanej toalety znajdującej się na parterze budynku. Na terenie Urzędu wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.
Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań i orzekanie w sprawach: udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, w tym zakresie pomocy publicznej w celu skutecznej realizacji należności, zabezpieczania zobowiązań podatkowych oraz odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe w celu likwidacji zaległości podatkowych,
  • wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań infromacyjnych i dyscyplinujących zmierzających do dobrowolnego wykonania przez podatnika zobowiązania podatkowego (tzw. miękka egzekucja) w celu skutecznej realizacji zobowiązań publicznoprawnych,
  • monitorowanie sald w celu podejmowania czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, w tym wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
  • przygotowywanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis w celu potwierdzenia wysokości otrzymanej pomocy,
  • sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu właściwego wykorzystania przedmiotowych danych oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego, materialnego oraz podstaw ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe