Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Otwock
praca stacjonarna
1795 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Otwock
Ogłoszenie o naborze Nr 47563

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu przy ul. Matejki 4 przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca sprawności obu rąk , praca w zespole. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy. Podstawowym narzędziem pracy jest komputer.

Zakres zadań

  • Badanie zasadności zwrotu podatku/nadpłaty podatku w celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia obowiązków podatkowych.
  • Typowanie podmiotów do kontroli i czynności sprawdzających w celu sprawdzenia prawidłowości wywiązywania się podatników z obowiązków podatkowych.
  • Analizowanie danych będących w posiadaniu organu podatkowego w celu efektywnego wyselekcjonowania podatników/płatników nieprawidłowo wywiązujących się z obowiązków podatkowych i podjęcia wobec nich dalszych czynności.
  • Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o podatnikach oraz prowadzenie analizy tych informacji w celu odpowiedniego wytypowania podmiotów do kontroli.
  • Prowadzenie czynności sprawdzających i wyjaśniających dotyczących prawidłowości deklaracji podatkowych w celu sprawdzenia ich poprawności.
  • Prowadzenie czynności w celu wyegzekwowania brakujących deklaracji w przypadku niewywiązywania się podatników z obowiązku składania deklaracji podatkowych oraz podejmowanie działań zmierzających do wykreślenia podmiotów z rejestru VAT w przypadku niewywiązywania się z ww. obowiązku.
  • Analizowanie ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego w celu jego zminimalizowania.
  • Sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu właściwego wykorzystania przedmiotowych danych oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego, materialnego oraz podstaw ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe