Komenda Miejska Policji w Tarnowie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 83809
Warunki pracy
- praca w podstawowym systemie czasu pracy /praca jednozmianowa,
- praca biurowa,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała,
- podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon,
- dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.
Zakres zadań
- sporządzanie wykazów nałożonych mandatów karnych w celu przesłania ich elektronicznie do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu za pomocą Portalu Usług Elektronicznych "Mandaty",
- prowadzenie ewidencji szczegółowej mandatów karnych w celu wydawania i pobierania bloczków mandatowych od wszystkich funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie,
- sporządzanie informacji miesięcznej i specyfikacji wykorzystanych mandatów i bloczków mandatowych celem rozliczenia z Izbą Administracji Skarbowej w Krakowie,
- prowadzenie korespondencji z Pierwszym Urzędem Skarbowym w Opolu w celu prawidłowego rozliczania mandatów karnych,
- prowadzenie korespondencji z Izbą Administracji Skarbowej w Krakowie celem prawidłowego rozliczania bloczków mandatowych,
- ewidencjonowanie i rozliczanie bloczków pokwitowań za zatrzymanie dowodów rejestracyjnych,
- gromadzenie dokumentacji i korespondencja z Sądem Rejonowym dot. uchylenia mandatów karnych, a w szczególnych przypadkach z Prokuraturą Rejonową,
- opracowywanie analiz celem przesłania ich do Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w ramach comiesięcznych sprawozdań dot. terminowości mandatów karnych,
- realizacja czynności mających na celu prawidłowe funkcjonowanie gospodarki mandatowej tj.: rejestracja dokumentów, przesyłanie skanów mandatów karnych do innych jednostek - w ramach pomocy prawnej, prowadzenie stałej korespondencji wewnętrznej dot. mandatów karnych / notatek wyjaśniających oraz notatek urzędowych oraz korespondencji zewnętrznej z osobami ukaranymi mandatami karnymi,
- zastępowanie sekretarki oraz inspektora ds. administracyjno-biurowych Wydziału Prewencji KMP w Tarnowie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- organizacja pracy własnej,
- obsługa komputera,
- umiejętność pracy w zespole i współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
- zgłaszanie konstruktywnych wniosków.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe