Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gliwicach
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Gliwice
Ogłoszenie o naborze Nr 106456
Warunki pracy
-praca w biurze Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gliwicach
-praca biurowa realizowana w siedzibie Inspektoratu
-praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
-stanowisko pracy na drugiej kondygnacji w budynku trzykondygnacyjnym bez windy, bez podjazdu
-praca jest świadczona w budynku PIW nieprzystosowanych do poruszania się osób niepełnosprawnych- bariery architektoniczne.
Zakres zadań
- Prowadzenie sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gliwicach, przyjmowanie, rozdzielanie oraz prowadzenie ewidencji korespondencji i przesyłek otrzymywanych i wysyłanych
- Przyjmowanie interesantów w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Gliwicach, udzielanie niezbędnych informacji lub kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych, obsługa urządzeń biurowych.
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Gliwicach, oraz przygotowanie pism z polecenia PLW.
- Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Powiatowego Lekarza i Inspektoratu oraz innych wniosków wymaganych przepisami.
- Prowadzenie składnicy akt Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gliwicach, przygotowanie dokumentów do przekazania do składnicy akt, ich ewidencja i nadzór nad wydawaniem.
- Zapewnienie obsługi transportowej dla potrzeb Powiatowego Inspektoratu oraz prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką taboru samochodowego
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych: prowadzenie rejestrów pieczątek, pieczęci, odznak identyfikacyjnych, legitymacji służbowych, mandatów, druków ścisłego zarachowania, delegacji służbowych, ewidencji rozchodu odziezy ochronnej oraz sprawozdań BDO
- Prowadzenie magazynu materiałowego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub obsłudze sekretariatu
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Znajomość programów MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy na własnym stanowisku
- Samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe