Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj bez CV
2 dni
Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale zakupów. Przewidywany zakres obowiązków: koordynowanie pracy, wsparcie, asystowanie w realizacji zadań działu zakupów, współpraca i negocjacje z Centralnym Zakupem na Słowacji, współpraca z działem sprzedaży, tłumaczenia ustne/pisemne w celu...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Miejsce pracy: -Słupsk: UZBROJENIE TERENÓW INWESTYCYJNYCH POD FUNKCJĘ PRZEMYSŁOWĄ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI MIASTA SŁUPSKA Zakres obowiązków: przeprowadzenie procesu zakupowego na potrzeby kontraktu: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjacje cenowe, zamówienie i realizacja dostaw,...
Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...
Kierownik Utrzymania Ruchu i Zakupów / Equipment Management Supervisor
Kierownik Utrzymania Ruchu i Zakupów / Equipment Management Supervisor
Recruit Europe Ltd.
Bochnia
praca stacjonarna
2294 dni temu
Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży Automotive.
Międzynarodowy Koncern Motoryzacyjny poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:
Kierownik Utrzymania Ruchu i Zakupów / Equipment Management Supervisor
Miejsce pracy: Bochnia
To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 4~5 letnie doświadczenie w dziale Kierownik Utrzymania Ruchu i Zakupów / Equipment Management oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Jobpurpose
To supervise and administrate the operations of the management and procurement group.
Essential duties andresponsibilities
Managing the work load and capacity of the staff and managing to maximize output
Responsible for all aspects of equipment related to production
Proper management of consumablesi nventory, costreduction activity
Promoting local procurement, promoting the development of contractors and carrying out ongoing cost reduction activities
Experience
Experience in equipment purchasing, production management or management experience required
Experience managing a group of 10 people or more preferred
Qualification andSkills
English (fluent along withliteracy)
IT literacy skills
Mathematical ability (literacy of four arithmetic operations, statical and analysis)
University graduate
Good at leadership to decide basic direction based on various opinions
Well organized and good at working with team
Specific physical tasks
Able to work on a computer for long time periods of time.
Subordinate(s)
Equipment management team staff (4 people to be hired in 2018)
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj bez CV
2 dni
Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale zakupów. Przewidywany zakres obowiązków: koordynowanie pracy, wsparcie, asystowanie w realizacji zadań działu zakupów, współpraca i negocjacje z Centralnym Zakupem na Słowacji, współpraca z działem sprzedaży, tłumaczenia ustne/pisemne w celu...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Miejsce pracy: -Słupsk: UZBROJENIE TERENÓW INWESTYCYJNYCH POD FUNKCJĘ PRZEMYSŁOWĄ W PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI MIASTA SŁUPSKA Zakres obowiązków: przeprowadzenie procesu zakupowego na potrzeby kontraktu: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjacje cenowe, zamówienie i realizacja dostaw,...
Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...