Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
SP 1120 ORLEN Racula, Droga Krajowa 3, 66-004 Racula
Chcesz pracować na nowoczesnej stacji? Nie masz doświadczenia zawodowego? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi to przyjemność? Chcesz połączyć pracę z nauką lub innymi obowiązkami? Chcesz w przyszłości samodzielnie zarządzać stacją paliw?
Jeżeli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś pozytywnie, skontaktuj się z Kierownikiem tej stacji.
Proponujemy:
elastyczne godziny pracy
zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN
pracę na nowoczesnej stacji paliw
pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju
rabat na zakupy na stacjach ORLEN
specjalną ofertę telefonii komórkowej dla Ciebie i rodziny
przejrzystą ścieżkę awansu
dla najlepszych samodzielne zarządzanie stacją paliw
Praca polega na:
obsłudze klienta przy kasie i w bistro
pozytywnym podejściu do klienta
komunikowaniu aktualnych promocji produktowych
dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu
Ważne:
Pracodawcą Pracownika Obsługi Klienta jest Kierownik stacji posiadający własną działalność gospodarczą. Kierownik stacji paliw samodzielnie prowadzi rekrutację na stanowiska pracy na stacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.