Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Chcesz pracować na nowoczesnej stacji? Nie masz doświadczenia zawodowego? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi to przyjemność? Chcesz połączyć pracę z nauką lub innymi obowiązkami? Chcesz w przyszłości samodzielnie zarządzać stacją paliw?
Jeżeli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś pozytywnie, skontaktuj się z Kierownikiem tej stacji.
Proponujemy:
elastyczne godziny pracy
zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN
pracę na nowoczesnej stacji paliw
pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju
rabat na zakupy na stacjach ORLEN
specjalną ofertę telefonii komórkowej dla Ciebie i rodziny
przejrzystą ścieżkę awansu
dla najlepszych samodzielne zarządzanie stacją paliw
Praca polega na:
obsłudze klienta przy kasie i w bistro
pozytywnym podejściu do klienta
komunikowaniu aktualnych promocji produktowych
dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu
Ważne:
Pracodawcą Pracownika Obsługi Klienta jest Kierownik stacji posiadający własną działalność gospodarczą. Kierownik stacji paliw samodzielnie prowadzi rekrutację na stanowiska pracy na stacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu. Stosowanie...
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.