Ogłoszenie numer: 1902269, z dnia 2018-02-13
Klient portalu Praca.pl
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Koordynacja kalendarza spotkań Zarządu,
- Organizacja spotkań biznesowych i okolicznościowych oraz podróży służbowych i prywatnych Zarządu,
- Kompleksowe zarządzanie projektami zleconymi przez Zarząd – m.in. organizacja eventów, działania marketingowe,
- Współpraca z Office Managerem w ramach koordynacji pracy biura Zarządu,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi,
- Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby Zarządu,
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji,
- Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Asystenta/tki Zarządu – warunek konieczny,
- Prawo jazdy kat. B – doświadczenie w wieloletniej, bezkolizyjnej jeździe –warunek konieczny,
- Wysoka dyspozycyjność – zadaniowy czas pracy,
- Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Wyższe wykształcenie mile widziane,
- Ponadprzeciętne zdolności organizacyjne,
- Wielozadaniowość, umiejętność kreowania niestandardowych rozwiązań,
- Samodzielność oraz zaangażowanie,
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Power Point, MS Excel).
Oferujemy
- Maksymalną samodzielność i odpowiedzialność na powierzonym stanowisku,
- Stabilne zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Bardzo atrakcyjne warunki finansowe
- Niezbędne narzędzia pracy - samochód służbowy, telefon, laptop,
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.