Specjalista Premium Contact Centre
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/CP/DCC/01/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
Jakie będą Twoje obowiązki na stanowisku?
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem wysokich standardów jakościowych
- Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Budowanie wyjątkowego doświadczenia klientów ze współpracy z bankiem
- Aktywne realizowanie obsługi Klienta z wykorzystaniem nowych technologii
- Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
- Zdalne finalizowanie procesów sprzedaży specjalistycznych i podstawowych produktów i usług Banku
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
- Życzliwości i empatii w rozmowach z klientami
- Dobrej znajomości oferty kredytowej i procedur z zakresu kredytu hipotecznego
- Znajomości stosowania standardów obsługi Klienta z zakresu bankowości specjalistycznej
- Dodatkowym atutem będzie znajomość tematów związanych z klientem premium lub przedsiębiorcami
- Wykształcenia min. średniego (preferowane ekonomiczne, finansowe lub prawnicze)
- Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta i sprzedażą min. 2 lata
- Dodatkowym atutem będzie obsługa klienta w języku angielskim
Naszym pracownikom oferujemy: