Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 godz.
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Główne zadania: realizacja zamówień i koordynacja realizacji dostaw, natychmiastowe reagowanie na nieprawidłowości pojawiające się w procesie logistycznym; optymalizacja kosztów zakupu towarów; negocjacje z Dostawcami warunków zakupu materiałów na inwestycje; współpraca z handlowcami...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
Zadania: Przygotowywanie i wdrażanie planów zamówień materiałów i usług dla produkcji; Przygotowywanie zapytań ofertowych i wybór dostawców; Aktywne poszukiwanie nowych dostawców; Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień; Negocjowanie cen oraz warunków handlowych;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...