Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Klient portalu Praca.pl
Grodzisk Mazowiecki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Koordynacja realizacji zamówień klientów; Obsługa dokumentów sprzedażowych; Kontakt telefoniczny z klientem i przedstawicielami handlowymi firmy; Prowadzenie prostych analiz produktowych i sprzedażowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska pracy: Praca biurowa na stanowisku obsługi wagi samochodowej. System II zmianowy w godzinach 6:00-14:15 i 09:45-18:00 od poniedziałku do piątku. Obowiązki: Rejestrowanie i ważenie samochodów wyjeżdżających /wyjeżdżających z terenu firmy; Obsługa dwóch programów:...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
6 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. - przygotowywanie dokumentów importowych...
Obowiązki: Sporządzanie list przewozowych na podstawie planów załadunkowych Wprowadzanie danych do systemów informatycznych zewnętrznych firm przewozowych Wydruk listów przewozowych oraz etykiet adresowych na każdą jednostkę transportową Oklejanie jednostek transportowych etykietami...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
SIXT Rent a CarWarszawa, ul. Arabska 9
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres obowiązków: Likwidacja szkód komunikacyjnych; Nadzorowanie terminowości pracy serwisów i Towarzystw Ubezpieczeniowych; Przygotowywanie wycen uszkodzeń pojazdów oraz archiwizowanie ich; Uzupełnianie danych dotyczących szkód, uszkodzeń i obciążeń w systemie flotowym; Zgłaszanie...
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie; Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian,...
Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności: udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów/przedsięwzięć i rozwiązywania umów o dofinansowanie lub umów o objęcie przedsięwzięcia...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży; tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami; wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji; prowadzenie ewidencji kart produktu; dbanie o poprawność danych produktowych w systemie; kreowanie i modyfikowanie kart dostawców; kontrola...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie
7 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
POLMED S.A.Gdańsk, CH Manhattan
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
7 dni
Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
7 dni
Główne zadania: wykonywanie czynności związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Zakładu; pomoc administracyjna w funkcjonowaniu pracowni chemii organicznej, pracowni chemii fizycznej oraz pracowni matematycznej i informatycznej; prowadzenie korespondencji i ewidencji; sporządzanie wniosków na...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
praktykant/stażysta umowa o pracę część etatu 3 225 zł brutto/mies.
10 dni
Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Lublinie. Liczba stanowisk – 1 (0,75 etatu) Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2024 r. Oznaczenie konkursu - Nr Kd.110.9.2024 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi: zakup...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów, tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego; przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i...
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, rejestracja wizyt pacjentów, przyjmowanie płatności za usługi, zbieranie i archiwizacja dokumentacji medycznej, udzielanie informacji o oferowanych usługach i wspomaganie procesów sprzedażowo - marketingowych centrum medycznego,...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności: udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP; udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów lub...
Klient portalu Praca.pl
Poznań
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
13 dni
czynności administracyjne, przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych, weryfikacja dokumentów, systematyczna praca z danymi klienta, praca w obszarze oprogramowania klienta.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
13 dni
Główne zadania: monitorowanie funkcjonujących instrumentów wsparcia w zakresie innowacyjności; identyfikacja potrzeb przedsiębiorców w zakresie wsparcia w obszarze innowacyjności, w tym w ramach współpracy z interesariuszami; proponowanie i rozwijanie koncepcji nowych instrumentów...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.