Kluczowe obowiązki: Realizacji czynności w ramach procesu zakupowego. Analiza zakresów zapotrzebowań i przygotowanie zapytania ofertowego. Porządkowanie zebranej dokumentacji i opracowywanie zestawień. Uzupełnianie danych w systemach i rejestrach.
Kluczowe obowiązki: Wsparcie w planowaniu projektów: pomoc w opracowaniu harmonogramów, planów. Monitorowanie postępów: śledzenie postępów projektów i przygotowywania raportów statusu. Dokumentacja: tworzenie i zarządzanie dokumentacją projektową, pomoc w tworzeniu szablonów i...
Kluczowe obowiązki: Zapoznanie z rodzajami urządzeń podlegających dozorowi technicznemu oraz z dokumentacją techniczną. Zapoznanie się z procesem dozoru technicznego, w tym obserwacja czynności w terenie. Zapoznanie się z aktami prawnymi oraz funkcjonowaniem UDT. Wspomaganie pracy...
Kluczowe obowiązki: Wsparcie administracyjne w prowadzeniu procesów certyfikacji personelu. Wystawianie certyfikatów. Prowadzeniu rejestru certyfikatów. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji. Przygotowywanie raportów i statystyk. Przygotowanie umów z egzaminatorami i ośrodkami egzaminacyjnymi.