Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

eFirst Group Sp. z o.o. Sp.k.
Warszawa
praca stacjonarna
1459 dni temu

EFIRST ASIA, an e-commerce leader in Southeast Asia, is looking for new talents!
We specialise in developing comprehensive strategies for brand building, promotion and management at all operational levels. We are currently present in Indonesia, Thailand and Vietnam, and actively entering more markets around the world. Our success is driven by the expertise of our back-office specialists in Poland. We use our know-how and experience to fully exploit the growing potential of the e-commerce market in Southeast Asia and beyond.
The daily work of our Asian and global partners is supported by the Warsaw EFIRST team, which we are currently looking to expand with:

Call Center Manager
Miejsce pracy: Warszawa

 

Responsibilities:

 

  • Daily analysis of sales, reporting and implementing of improvement plans
  • Daily open communication with sales teams and call centers in Asia and /or KSA
  • Determine and define project scope and objectives
  • Predict resources needed to reach objectives and manage resources in an effective and efficient manner
  • Prepare budget based on scope of work and resource requirements
  • Track project costs in order to meet budget
  • Develop and manage a detailed project schedule and work plan
  • Communicating with Partners
  • Provide project updates on a consistent basis to various stakeholders about strategy, adjustments, and progress
  • Utilize industry best practices, techniques, and standards throughout entire project execution
  • Organize and lead a team of other Project Managers (depending on the project)
  • Monitor progress and make adjustments as needed
  • Measure project performance to identify areas for improvement
Qualifications:
  • Min 2 years of project management, Call Center sales and related experience
  • Experience with Call Center agents training and sales coaching
  • Experience with sales and project management on Asian markets
  • Knowledge in data analysis, business, or a related field
  • Project Management Professional (PMP) certification preferred
  • Proven ability to solve problems creatively
  • Strong familiarity with project management software tools, methodologies, and best practices
  • Experience seeing projects through the full life cycle
  • Excellent analytical skills
  • Strong interpersonal skills and extremely resourceful
  • Excellent English skills
  • Proven ability to complete projects according to outlined scope, budget and timeline
Your benefits:
  • Opportunities for personal development
  • Work in the International company and multi-cultural environment
  • Private medical care with an option to extend it to family members
  • Flexible working time
  • Benefit System Cards
  • Free English clas+ses on various language levels
  • Great coffee and fresh fruits in the office :)
Administratorem danych osobowych Kandydatów gromadzonych w niniejszym procesie rekrutacji jest Efirst Group Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą i adresem w Warszawie (00-549) ul. Piękna 18.

Uprzejmie informujemy, iż przesłanie odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie rekrutacyjne jest równoznaczne z wyrażeniem przez Kandydata zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu.

Dane osobowe gromadzone w toku niniejszej rekrutacji zostaną powierzone dostawcom usług wykorzystywanych przez Administratora w procesie rekrutacji, w szczególności podmiotowi Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą i adresem w Warszawie (00-493) ul. Bolesława Prusa 2.

Podanie przez Kandydatów danych osobowych jest dobrowolne, są one wykorzystywane wyłącznie do celów rekrutacji i będą przetwarzane do 12 miesięcy od daty rozstrzygnięcia procesu rekrutacji. Każdemu z Kandydatów przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych lub zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo żądania: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Wszelkie pytania w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych przez Administratora prosimy kierować na adres: jobs@efirst.asia
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...