Specjalista do spraw kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Olsztyn

5 dni temu

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/20/1460
OBOWIĄZKI:
obsługa kadrowa pracowników w zakresie prawa pracy, przepisów ZUS, podatków; naliczanie wynagrodzenia i sporządzanie list płac; dokonywanie rozliczeń podatkowych sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań rozliczanie czasu pracy pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie; doświadczenie na stanowisku związanym z kadrami i płacami; znajomość komputera; zaangażowanie, skrupulatność, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Magdalena Jędras Ewelina Stępień
343706187


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

można wydać skierowanie, CV, list motywacyjny

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Kadrowa – osoba, która zajmuje się: kompleksową obsługą kadrowo-płacową pracowników w zakresie umów o pracę tymczasową, umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych, prowadzeniem dokumentacji personalnej oraz rozliczaniem kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzaniem dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, ...
Praca Specjalista ds. Kadr i Płac