specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
Specjalista ds. administracyjno-finansowych - Asystent Dyrekcji
Specjalista ds. administracyjno-finansowych - Asystent Dyrekcji
PL Europainting Sp. z o.o.
Tychy
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
970 dni temu
Specjalista ds. administracyjno-finansowych - Asystent Dyrekcji
Miejsce pracy: Tychy Region: śląskie
PL Europainting Sp. z o.o. jest firmą z sektora motoryzacyjnego, która od ponad 15 lat specjalizuje się w malowaniu powierzchni części samochodowych, metodą KTL oraz proszkową, dla m.in. Fiata, GM, Toyoty, Kia, Hyundai i innych marek.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno-finansowych - Asystent Dyrekcji
Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Pełnienie funkcji Asystentki Prezesa Zarządu (cudzoziemiec, niemówiący po polsku)
Rejestrację firmowej korespondencji,
Fakturowanie sprzedaży
Obsługa faktur sprzedażowych i zakupowych
Raportowanie sprzedaży i sytuacji płatniczej
Prowadzenie kasy gotówkowej
Prowadzenie archiwum umów i innych dokumentów firmowych (NIP, REGON, KRS, księgi wieczyste)
Utrzymywanie relacji oraz kontakt z zewnętrznymi firmami, które są odpowiedzialne za kwestie prawne
Współpraca z biurem rachunkowym
Relacje z administracją publiczną
Kontakt z Klientami pod kątem administracyjnym/finansowym
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej/usługowej
Umiejętność zarządzania budżetem
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętność planowania i organizacji
Wiedza o zarządzaniu i administracji
Zdolności organizacyjne
Odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna
Wyższe wykształcenie
Preferowane miejsce zamieszkania: Tychy i okolice
Dyspozycyjność.
Oferujemy:
Ciekawą i stałą pracę w firmie z branży motoryzacyjnej,
Umowę o pracę na pełny etat,
Prywatną opiekę medyczną,
Wynagrodzenie plus premie,
Uczestnictwo w szkoleniach oraz rozwój zawodowy pracowników.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.