Specjalista ds. Digital Marketingu
Wrocław
- zarządzanie serwisem www.eurobank.pl – wprowadzanie zmian i tworzenie nowych funkcjonalności oraz analizowanie ruchu na serwisie internetowym
- zarządzanie i ciągła optymalizacja procesu sprzedaży online
- współpraca z Agencją interaktywną oraz poszczególnymi Departamentami w Banku przy tworzeniu nowego serwisu informacyjnego Banku
- współpraca z agencją SEO w zakresie pozycjonowania serwisu
- wsparcie w zakresie realizacji kampanii reklamowych w Internecie (kampanie performance, display, mobile, SEM, e-mail marketing, media społecznościowe, sieci afiliacyjne, video)
- ścisła współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, graficznymi oraz domem mediowym w zakresie komunikacji banku w Internecie
- wdrażanie dodatkowych działań marketingowych w internecie
- śledzenie i monitoring trendów w reklamie online oraz analiza działań konkurencji i rekomendowanie nowych narzędzi, możliwości zaistnienia marki/produktu w Internecie
- minimum roczne doświadczenie w marketingu internetowym
- doświadczenie we współpracy z Agencjami w zakresie tworzenia stron internetowych
- doświadczenie w zarządzaniu treścią w systemie CMS
- doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą online
- znajomość specyfiki internetu, zasad webusability, form reklamowych, sposobów promocji oraz najnowszych trendów
- znajomość języka angielskiego min na poziomie B1 (umożliwiająca sporządzanie raportów i prezentacji)
- wykształcenie wyższe
- umiejętność koordynowania wielu projektów w jednym czasie
- samodzielność, kreatywność, zaangażowanie
- umowę o pracę od pierwszego dnia (na czas określony)
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- kwartalny system premiowy
- parking dla rowerzystów
- atrakcyjną lokalizację pracy – wrocławski Rynek
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych
- pracę z doświadczonym zespołem chętnie dzielącym się wiedzą