GO SPORT to jedna z największych sieci sklepów sportowych w Europie.
W Polsce Go Sport obecny jest od 1998 roku, a od października 2019
jest częścią grupy kapitałowej Sportmaster Operation,
lidera na rynkach Europy wschodniej i Azji.
Do naszej centrali w C.H. BLUE CITY w Warszawie
poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa - CH Blue City
Nr ref.: IT/200/1/10
Obowiązki:
- wsparcie techniczne w obsłudze sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych, kanałów komunikacji i oprogramowania
- wsparcie użytkowników
- obsługa telefonicznej linii IT (wg. harmonogramu)
- udział w otwarciach/rekonstrukcjach naszych sklepów
Oczekiwania:
- wykształcenie o profilu informatycznym
- minimum roczne doświadczenie przy technicznej obsłudze użytkowników
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i rosyjskiego
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w instalacji i obsłudze systemów Windows 7/10, MS Office i standardowego oprogramowania
- podstawowa znajomość sieci TCP / IP (w tym doświadczenie w instalacji)
- znajomość sprzętu komputerowego, umiejętność konfigurowania drukarek i innych urządzeń biurowych
- doświadczenie w podstawowej konfiguracji i administracji routerami, przełącznikami, centralami PBX i innym sprzętem telekomunikacyjnym
- doświadczenie w obsłudze sprzętu IT dla handlu detalicznego (kasy fiskalne, drukarki termiczne, skanery kodów kreskowych / drukarki)
- podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemem Windows / Linux
- doświadczenie w pracy z systemem HelpDesc / ServiceDesc
GO SPORT to jedna z największych sieci sklepów sportowych w Europie.
W Polsce Go Sport obecny jest od 1998 roku, a od października 2019
jest częścią grupy kapitałowej Sportmaster Operation,
lidera na rynkach Europy wschodniej i Azji.
Do naszej centrali w C.H. BLUE CITY w Warszawie
poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa - CH Blue City
Nr ref.: IT/200/1/10
Obowiązki:
- wsparcie techniczne w obsłudze sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych, kanałów komunikacji i oprogramowania
- wsparcie użytkowników
- obsługa telefonicznej linii IT (wg. harmonogramu)
- udział w otwarciach/rekonstrukcjach naszych sklepów
Oczekiwania:
- wykształcenie o profilu informatycznym
- minimum roczne doświadczenie przy technicznej obsłudze użytkowników
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i rosyjskiego
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w instalacji i obsłudze systemów Windows 7/10, MS Office i standardowego oprogramowania
- podstawowa znajomość sieci TCP / IP (w tym doświadczenie w instalacji)
- znajomość sprzętu komputerowego, umiejętność konfigurowania drukarek i innych urządzeń biurowych
- doświadczenie w podstawowej konfiguracji i administracji routerami, przełącznikami, centralami PBX i innym sprzętem telekomunikacyjnym
- doświadczenie w obsłudze sprzętu IT dla handlu detalicznego (kasy fiskalne, drukarki termiczne, skanery kodów kreskowych / drukarki)
- podstawowe doświadczenie w administrowaniu systemem Windows / Linux
- doświadczenie w pracy z systemem HelpDesc / ServiceDesc