Ogłoszenie numer: 3862647, z dnia 2020-11-17
Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Kościan
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.,
- sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenie, umowy o dzieło),
- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, itp.,
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- stała obsługa programu kadrowo-płacowego,
- sprawozdawczość GUS oraz sporządzanie innych sprawozdań, zestawień i raportów wymaganych przepisami lub wynikających z potrzeb firmy
- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzanie rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych (praca w programie PŁATNIK),
- udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowo-płacowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowo-płacowych,
- współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników, organizowanie naboru i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników
Informacja o warunkach pracy
- miejsce pracy: Choryń 27, 64-000 Kościan
- wymiar czasu pracy: cały etat
- rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość oprogramowania biurowego MS Office,
- znajomość programu PŁATNIK,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziana znajomość oprogramowania Comarch (nie jest to niezbędne).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.