Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, to największa placówka onkologiczna w Polsce, aktywnie prowadząca badania nad rozwojem metod leczenia Pacjentów onkologicznych, kształcąca nowe kadry medyczne i naukowe w tym kierunku, współpracująca z zagranicznymi placówkami i instytutami zajmującymi się tematyką profilaktyki i walki z nowotworami. Misją Instytutu jest tworzenie nowej wiedzy w dziedzinie onkologii i standardów postępowania w celu przeciwdziałania chorobom nowotworowym i leczenia Pacjentów. W realizacji celów Instytut opiera się zarówno na nowoczesnych technologiach i metodach badawczych, jak i na wysoko wykwalifikowanych i odpowiedzialnych pracownikach i zaangażowanej kadrze naukowej.
Aktualnie do naszego Zespołu w Warszawie poszukujemy kandydatów/ek na stanowisko:
- opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych i promocyjnych;
- planowanie i realizacja działań z zakresu media relations, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, partnerami;
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- prowadzenie budżetu z zakresu promocji;
- realizacja działań związanych z promocją w mediach;
- tworzenie, redakcja, korekta publikacji i materiałów promocyjnych;
- organizowanie/współorganizowanie akcji marketingowych i promocyjnych;
- organizowanie konferencji, spotkań i sympozjów;
- pozyskiwanie patronów medialnych;
- pozyskiwanie sponsorów;
- administrowanie stroną internetową oraz profilami mediów społecznościowych,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z działaniami marketingowymi.
- wykształcenie wyższe na kierunkach: marketing, komunikacja, promocja lub PR;
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale PR/promocji/marketingu lub na podobnym stanowisku;
- praktyczna znajomość narzędzi PR-owych, w szczególności serwisów społecznościowych;
- doświadczenie w pracy z mediami;
- doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi;
- mile widziana znajomość obsługi programów graficznych;
- doświadczenie w produkcji materiałów promocyjnych, druków, gadżetów reklamowych, filmów promocyjnych;
- umiejętność zarządzania budżetami;
- umiejętność negocjowania i sporządzania umów;
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- umiejętność organizacji konferencji, imprez masowych itp.
- sprawność organizacyjna, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
- kreatywność, znajomość poprawnej polszczyzny, sprawne posługiwanie się słowem (tzw. „lekkie pióro“);
- min. komunikatywna znajomość języka obcego w mowie i piśmie – preferowany język angielski.