- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Specjalista ds. programu lojalnościowego
Miejsce pracy: Warszawa - C.H. Blue City
Nr ref.: SM/200/01
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- udział w tworzeniu strategii dla klientów programu lojalnościowego;
- tworzenie i realizacja kampanii marketingowych;
- analizę wskaźników i zachowań Klientów oraz tworzenie na ich podstawie planów aktywizacji, utrzymania bądź ich przyciągnięcia;
- rozwój aplikacji mobilnej;
- zarządzanie profilami firmy w social mediach;
- współpracę z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Oczekujemy:
- minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu programem lojalnościowym;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem);
- wiedza i doświadczenie związane z zarządzaniem bazą danych Klientów;
- znajomość Google Analytics;
- zainteresowanie i znajomość zagadnień związanych z szeroko pojętym marketingiem (social, sms, aplikacje, reklama mobilna, direct marketing) oraz nowinkami technologicznymi;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Specjalista ds. programu lojalnościowego
Miejsce pracy: Warszawa - C.H. Blue City
Nr ref.: SM/200/01
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- udział w tworzeniu strategii dla klientów programu lojalnościowego;
- tworzenie i realizacja kampanii marketingowych;
- analizę wskaźników i zachowań Klientów oraz tworzenie na ich podstawie planów aktywizacji, utrzymania bądź ich przyciągnięcia;
- rozwój aplikacji mobilnej;
- zarządzanie profilami firmy w social mediach;
- współpracę z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Oczekujemy:
- minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu programem lojalnościowym;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem);
- wiedza i doświadczenie związane z zarządzaniem bazą danych Klientów;
- znajomość Google Analytics;
- zainteresowanie i znajomość zagadnień związanych z szeroko pojętym marketingiem (social, sms, aplikacje, reklama mobilna, direct marketing) oraz nowinkami technologicznymi;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2