Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Devire

Warszawa

120 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: PL36971

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dla naszego Klienta, międzynarodowej Firmy współpracującej z największymi Organizacjami na świecie poszukuje Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim.

Do obowiązków Kandydatów będzie należeć:

  • Wsparcie telefonicznie oraz mailowe Klientów w języku niemieckim
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu komunikacji z Klientami

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • Dbałości o szczegóły

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szeroki pakiet benefitów
  • Jasno określoną ścieżkę kariery
  • Liczne szkolenia

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Poznaj

Devire sp. z o.o

devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (753)
Wałbrzych (60)
Legnica (110)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (265)
Toruń (159)
Lubelskie:
Lublin (253)
Chełm (52)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (785)
Tarnów (69)
Nowy Sącz (88)
Mazowieckie:
Warszawa (2129)
Radom (184)
Płock (75)
Opolskie:
Opole (247)
Nysa (87)
Podkarpackie:
Rzeszów (173)
Przemyśl (52)
Podlaskie:
Białystok (151)
Suwałki (55)
Łomża (41)
Pomorskie:
Gdańsk (530)
Gdynia (314)
Słupsk (90)
Śląskie:
Katowice (568)
Częstochowa (190)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (221)
Elbląg (118)
Ełk (66)
Wielkopolskie:
Poznań (632)
Kalisz (85)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (383)
Koszalin (104)
Kołobrzeg (49)
Auchan (178)
Tesco (160)
Inditex (37)
Leroy Merlin (158)
Bricoman (9)
STRABAG (15)
ABB (35)
Accenture (42)
Carrefour (200)
PKO BP (341)
PwC (10)
KPMG (41)
Orange (46)
IKEA (50)
Budimex (22)

Rekrutują z Praca.pl