Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Most Wanted! Sp. z o.o.

Zielona Góra

93 dni temu


Grupa Most Wanted! wspiera pracodawców od 1998 r. Jesteśmy liderem w zakresie rekrutacji personelu, outsourcingu, doradztwie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz organizatorem czołowych na polskim rynku wydarzeń branży HR takich jak Kongres Prawa Pracy i HR na Szpilkach. Działamy na terenie całej Polski, mamy też klientów zagranicznych, np. z Niemiec, Belgii, Francji, Kanady i USA. Jako nieliczni w swojej branży możemy pochwalić się wdrożonym w 2016 r. Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.

 

Dla naszego Klienta, jednego z głównych dostawców produktów asfaltowych, poszukujemy Kandydata na stanowisko:


Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Zielona Góra

Nr Ref.: SWS/2018/OW

Opis stanowiska:
  • Kontakty z klientami i kontrahentami oraz bieżąca obsług zleceń,
  • Ścisła współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży,
  • Administracja dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu,
  • Telefoniczna sprzedaż produktów,
  • Kontrola płatności i odpowiedzialność za „miękką windykację”,
  • Współpraca z innymi działami (logistyka, księgowość, marketing);
Wymagania
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celu,
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Gwarantujemy podstawę oraz prowizje uzależniona od wyników pracy,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Możliwość poznania ciekawej branży i rozwoju zawodowego,
  • Szkolenia związane z obsługą klienta, sprzedażą oraz produktowe,
  • Niezbędne narzędzia służbowe (laptop, telefon komórkowy)
  • Możliwość udziału w eventach firmowych;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (646)
Wałbrzych (47)
Legnica (55)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (152)
Toruń (91)
Lubelskie:
Lublin (110)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (750)
Tarnów (41)
Nowy Sącz (31)
Mazowieckie:
Warszawa (1697)
Radom (71)
Płock (39)
Opolskie:
Opole (113)
Nysa (24)
Podkarpackie:
Rzeszów (83)
Przemyśl (19)
Podlaskie:
Białystok (99)
Suwałki (30)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (311)
Gdynia (134)
Słupsk (40)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (99)
Elbląg (32)
Ełk (13)
Wielkopolskie:
Poznań (495)
Kalisz (41)
Konin (32)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (259)
Koszalin (64)
Kołobrzeg (29)
Auchan (142)
Tesco (361)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (14)
ABB (53)
Accenture (131)
Luxoft (163)
PKO BP (238)
KPMG (31)
Orange (11)
IKEA (5)
Budimex (34)

Rekrutują z Praca.pl