Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
2 godz.
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie otwieramy NOWY SKLEP na warszawskich Młocinach (Galeria Młociny)!
Rekrutujemy cały zespół, więc jeśli jesteś zainteresowany, którymś z poniższych stanowisk, KONIECZNIE APLIKUJ!
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta- rozpatruje reklamacje, troszczy się o komfort klienta w trudnych sytuacjach.
Szukamy osób:
Z pasją, energią, inicjatywą
Lubiących ludzi i kontakt z Klientem
Posiadających pozytywne nastawienie
Słuchających Klientów i potrafiących dobrać dla nich najlepsze rozwiązania
Otwartych, zaangażowanych i nie bojących się wyzwań
Potrafiących dbać o ofertę oraz prezentację towarów, która będzie przyciągać uwagę Klientów
Ciekawych świata nowych technologii
Oferujemy:
Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
Elastyczny grafik pracy, który znasz miesiąc wcześniej
Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, ubezpieczenie grupowe)
Dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka
Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Premie uzależnione od zrealizowanych celów sprzedażowych
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
2 godz.
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
FoundeverWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...