Znasz się na samochodach, wiesz jak na co zwrócić uwagę przy zakupie auta? Negocjacja z klientem to dla Ciebie wyzwanie? ta praca czeka na Ciebie!
Bądź częścią prestiżowej międzynarodowej firmy, która jest liderem rynku w sprzedaży samochodów używanych i zaaplikuj na stanowisko:
- Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji
- Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów
- Przygotowywanie raportów
- Analiza zasadności reklamacji pojazdów
- Weryfikacja stanu reklamowanych pojazdów
- Kontakty z centralą w Pradze
- Umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku
- System szkoleń wewnętrznych
- Ciekawą i różnorodną pracę w przyjaznej atmosferze
- Dużą samodzielność w realizacji zadań
- Wsparcie doświadczonych merytoryczne działu techniczno-prawnego
- Bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- Kartę sportową na bardzo korzystnych warunkach finansowych
- Możliwość zakupu produktów firmowych z rabatami (samochody, ubezpieczenia itd.).
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Znajomości problematyki reklamacji i gwarancji
- Wiedzy o mechanice pojazdowej
- Umiejętności redagowania pism
- Terminowości wykonywanych zadań
- Dużej odporność na stres
- Mile widziane wykształcenie techniczne
- Prawa jazdy kat. B
- Znajomości MS Office
- Język angielski na poziomie swobodnej konwersacji (będzie mile widziany)
Poznaj
AAA AUTO
Jesteśmy największą firmą w Europie Środkowej zajmującą się sprzedażą używanych samochodów. Działamy na rynku od 1992 roku. Jesteśmy też najszybciej rosnącą środkowoeuropejską firmą w naszej branży. Potwierdzeniem naszego potencjału było nabycie większościowego udziału w AAA Auto przez brytyjsko-polski fundusz inwestycyjny Abris Capital Partners.
Specjalizujemy się w pozyskiwaniu najwyższej jakości samochodów i oferowaniu ich w najniższej możliwej cenie.
Swoją działalność rozpoczynaliśmy jako lokalny dealer samochodów używanych, obecnie nasza firma jest jedną z dziesięciu największych tego typu firm w Europie (źródło: Ernst & Young).
Oferujemy najwyższy standard usług, nieustannie się rozwijamy i udoskonalamy dzięki wewnętrznym programom szkoleniowym, w których regularnie biorą udział nasi pracownicy.
Możemy poszczycić się liczbą ponad 2 700 000 zadowolonych klientów z 47 krajów.