Mamy 4000 stałych pracowników w ponad 40 oddziałach na całym świecie. Umożliwiamy liderom branży IT dostarczanie Device as a Service w 190+ krajach. DaaS łączy w jednej umowie prawo do korzystania ze sprzętu, oprogramowania oraz jego serwis i wymianę za opłatą zależną od ilości urządzeń.
Do naszego oddziału we Katowicach (ul. Marcina), poszukujemy osoby na stanowisko:
- Diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych pracowników biura lokalnego (oraz wsparcie dla innych lokalizacji firmy)
- Praca w systemie ticketowym
- Przygotowywanie sprzętu dla nowych stanowisk pracy
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania i sprzętu peryferyjnego
- Dbanie o prawidłowy obieg sprzętu, prowadzenie spisu urządzeń
- Przekazywanie bardziej złożonych problemów technicznych do specjalistów II linii wsparcia
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Szerokiej wiedzy technicznej umożliwiającej diagnozowanie problemów technicznych (Windows 10; znajomość nowych technologii)
- Dobrej znajomości zagadnień sieciowych, umożliwiających rozwiązywanie zgłoszeń technicznych
- Umiejętności swobodnego porozumiewania się w języku angielskim
- Pozytywnego nastawienia, elastyczności, inicjatywy w działaniu
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: elastyczne godziny pracy, smaczna kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy.
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.