Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, to największa placówka onkologiczna w Polsce, aktywnie prowadząca badania nad rozwojem metod leczenia Pacjentów onkologicznych, kształcąca nowe kadry medyczne i naukowe w tym kierunku, współpracująca z zagranicznymi placówkami i instytutami zajmującymi się tematyką profilaktyki i walki z nowotworami. Misją Instytutu jest tworzenie nowej wiedzy w dziedzinie onkologii i standardów postępowania w celu przeciwdziałania chorobom nowotworowym
i leczenia Pacjentów. W realizacji celów Instytut opiera się zarówno na nowoczesnych technologiach i metodach badawczych, jak i na wysoko wykwalifikowanych i odpowiedzialnych pracownikach i zaangażowanej kadrze naukowej. Aktualnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:
Aktualnie do naszego Zespołu w Warszawie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:
- wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne);
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych – aktualnej wiedzy z tego obszaru, w tym doświadczenie w obsłudze Bazy Konkurencyjności i umiejętność obsługi systemu informacji prawnej LEX;
- min 2-letnie doświadczenie w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego;
- umiejętność samodzielnego interpretowania ustawodawstwa krajowego i europejskiego w zakresie zamówień publicznych oraz rozwiązywania problemów objętych lub nie objętych regulacjami prawnymi, a budzących wątpliwości również w orzecznictwie.
- doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku,
- zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
- inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- sumienność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz negocjacji,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista i etyka zawodowa
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
- udział w pracach komisji przetargowych;
- zapewnienie prawnej i formalnej poprawności w zakresie stosowania procedur w ramach postępowań o zamówienia publiczne;
- opracowywanie projektów umów oraz wewnętrznych procedur w zakresie udzielenia zamówień publicznych;
- prowadzenie ewidencji postępowań.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- ambitne i ciekawe zadania,
- warunki do poszerzania wiedzy praktycznej,
- pracę w dynamicznym i zgranym zespole,
- pracę w placówce o ugruntowanej pozycji na rynku.