Główne obowiązki:
- Realizacja zadań w zakresie integracji systemów.
- Analiza i rozwój używanych systemów informatycznych we współpracy z zespołem programistów.
- Projektowanie baz danych, zarządzanie danymi w bazach danych, w tym tworzenie zapytań, widoków i indeksów, głównie z MS SQL.
- Implementacja i optymalizacja procedur składowanych w celu automatyzacji i poprawy wydajności operacji bazodanowych.
- Rozumienie i wykorzystanie do analizy przetwarzania danych SQL Server Analysis Services (SSAS) for Power BI oraz SQL Server Integration Services (SSIS).
- Obsługa open-source'owych baz danych, takich jak MariaDB.
- Rekonfiguracja i wiązanie elementów systemów ERP z zakresu Kadr i Płac oraz Finansów i Księgowości z innymi systemami informatycznymi w uczelni.
- Projektowanie i wdrażanie mechanizmów integracji między systemami używanymi w CM UMK (w tym API) i różnymi standardami wymiany danych (XML, CSV, JSON).
- Praca nad integracją systemów informatycznych uczelni z systemami zewnętrznymi (krajowymi) w oparciu o API, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, implementacji połączeń, konwersji i wymiany danych.
- Praca w różnych środowiskach programistycznych (w tym open-source) jak Visual Studio, Eclipse oraz integracja z narzędziami AI, takimi jak np. ChatGPT.
- Implementacja nowoczesnych technologii mobilnych (Android, Kotlin, Flutter) oraz technologii rozwiązań chmurowych.
- Tworzenie i zarządzanie formułami w Excelu oraz wykorzystanie narzędzi Power BI do analizy danych.
- Świadczenie wsparcia technicznego oraz parametryzacja systemów ERP.
- Wspieranie użytkowników w pracy z systemami operacyjnymi działającymi Microsoft Windows 10 i 11
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w tworzeniu, rozwijaniu i utrzymaniu projektów informatycznych, w tym open-source.
- Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych, szczególnie Microsoft SQL Server.
- Znajomość open-source'owych baz danych, takich jak PostgreSQL, MySQL (MariaDB).
- Znajomość nowoczesnych języków programowania i technologii, m.in.:
- C# – do tworzenia aplikacji webowych i desktopowych z użyciem frameworku .NET,
- JavaScript – dla front-endu webowego, z frameworkami takimi jak React, Angular,
- SQL/T-SQL – do zarządzania i manipulacji danymi,
- Java – dla aplikacji w systemie Android.
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz implementacji połączeń i wymiany danych miedzy systemami.
- Umiejętność czytania i interpretowania kodu.
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność.
Dodatkowym atutem będzie:
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym.
- Doświadczenie w pracy na uczelni wyższej.
- Znajomość programu SIMPLE ERP.
- Podstawowa znajomość środowiska Linux.
- Podstawowa znajomość języka Python – do automatyzacji i analizy danych.
- Zdolność do ciągłego doskonalenia się i podnoszenia swoich umiejętności.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
- Dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
- Dofinansowania do karty Multisport,
- Dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
- Dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
- Preferencyjnych pożyczek.
Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Warunkiem koniecznym jest załączenie podpisanej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
Załącznik do ogłoszenia
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
- Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu:
- umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
lub numeru telefonu, - ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
- umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
- Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
- żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
- żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- sprzeciw wobec przetwarzania,
- przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
- Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
- Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
- W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
- W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko specjalisty informatyka w Dziale Informatyzacji CM.
(data i podpis)
Poznaj
UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy