Specjalista Service Desk
Wrocław
eurobank powstał z pasji młodego polskiego przedsiębiorcy, który postanowił stworzyć bank przyjazny i innowacyjny. Szybko staliśmy się częścią Société Générale, jednej z największych europejskich grup w sektorze finansowym. Jednak wciąż do Zarządu zwracamy się na „ty”, a atmosfera pozostaje atutem podkreślanym konsekwentnie przez naszych pracowników. Stawiamy też na rozwój zawodowy – każda rekrutacja rozpoczyna się wewnątrz firmy. Wierzymy, że bankowość może być fajna :)
Nasze wyzwania dla Ciebie:
- zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla wszystkich pracowników i partnerów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami
- monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń
- samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów
- raportowanie do przełożonego w sprawach o krytycznym znaczeniu dla funkcjonowania infrastruktury informatycznej banku
- administracja klienckimi systemami operacyjnymi Windows 7, 10
- dystrybucja obrazów przy pomocy narzędzia MDT
- konfiguracja i zdalna instalacja oprogramowania oraz poprawek
- udział w procesach: Change Management, Capacity Management, DR
Masz to coś?
- umiejętność administrowania AD w domenie MS Windows i siecią lokalną
- znajomość podstaw SQL oraz zagadnień ITIL będzie dodatkowym atutem
- umiejętność zdalnej obsługi użytkowników i szybkiego rozwiązywania ich problemów
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z użytkownikami
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- kwartalny system premiowy
- parking dla rowerzystów
- atrakcyjną lokalizację pracy – wrocławski Rynek
- zniżki na lunch, do kina i teatru
- preferencyjną ofertę produktów bankowych