Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Biuro Zgodności/ Compliance)
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- wykonywanie prac związanych z przestrzeganiem przyjętych przez Spółkę zasad wynikających z Systemu Zgodności
- sporządzanie opinii prawnych w sprawach należących do właściwości Biura Zgodności
- przygotowywanie projektów pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję lub ustne zgłoszenia
- prowadzenie prac związanych z aktualizacją regulacji wewnętrznych dotyczących systemu zgodności oraz przygotowywanie projektów nowych aktów normatywnych systemu zgodności
- analizowanie propozycji zmian w przepisach wewnętrznie obowiązujących poddanych pod rozwagę Biura Zgodności oraz przekazywanie rekomendacji i uwag oraz inicjowania wprowadzenia zmian w tych przepisach
- przygotowywanie prezentacji dla pracowników oraz kadry kierowniczej
- sporządzanie sprawozdań/raportów ze spotkań lub przeprowadzonych rozmów telefonicznych
- analizowanie informacji zgłoszonych przez sygnalistów o dodatkowej działalności pracowników oraz działalności w warunkach konfliktu interesów. Przygotowywanie informacji o sytuacjach mających znamiona prowadzenia działań niezgodnych z warunkami określonymi w podpisanej z Pracownikiem umowie o zakazie konkurencji lub prowadzenia działań w konflikcie interesów ze Spółką
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez Sygnalistów
- wykonywanie prac merytorycznych oraz prac asystenckich w procesie wdrażania Systemu Zgodności w Spółce
- wykształcenia wyższego prawniczego
- Doświadczenia zawodowego:
- minimum 3 letniego, mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu pism, pracy
z dokumentami, pracy z procedurami, - minimum 1 rok w zakresie prac w "compliance"
- doświadczenia w prowadzeniu spotkań z pracownikami w ramach wewnętrznych szkoleń
- znajomości obsługi komputera MS Office: w szczególności WP Excel i Power Point
- zdolności analitycznych
- zdolności komunikacyjnych oraz organizacyjnych
- zainteresowania rozwojem zawodowym w obszarze "compliance"
- znajomość j. angielskiego byłaby dodatkowym atutem
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 15.11.2019.
W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata