Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Specjalista/ Starszy Specjalista
(Biuro Zgodności/ Compliance)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 209/19
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- wykonywanie prac związanych z przestrzeganiem przyjętych przez Spółkę zasad wynikających z Systemu Zgodności
- sporządzanie opinii prawnych w sprawach należących do właściwości Biura Zgodności
- przygotowywanie projektów pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję lub ustne zgłoszenia
- prowadzenie prac związanych z aktualizacją regulacji wewnętrznych dotyczących systemu zgodności oraz przygotowywanie projektów nowych aktów normatywnych systemu zgodności
- analizowanie propozycji zmian w przepisach wewnętrznie obowiązujących poddanych pod rozwagę Biura Zgodności oraz przekazywanie rekomendacji i uwag oraz inicjowania wprowadzenia zmian w tych przepisach
- przygotowywanie prezentacji dla pracowników oraz kadry kierowniczej
- sporządzanie sprawozdań/raportów ze spotkań lub przeprowadzonych rozmów telefonicznych
- analizowanie informacji zgłoszonych przez sygnalistów o dodatkowej działalności pracowników oraz działalności w warunkach konfliktu interesów. Przygotowywanie informacji o sytuacjach mających znamiona prowadzenia działań niezgodnych z warunkami określonymi w podpisanej z Pracownikiem umowie o zakazie konkurencji lub prowadzenia działań w konflikcie interesów ze Spółką
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez Sygnalistów
- wykonywanie prac merytorycznych oraz prac asystenckich w procesie wdrażania Systemu Zgodności w Spółce
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego prawniczego
- Doświadczenia zawodowego:
- minimum 3 letniego, mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu pism, pracy
z dokumentami, pracy z procedurami, - minimum 1 rok w zakresie prac w "compliance"
- doświadczenia w prowadzeniu spotkań z pracownikami w ramach wewnętrznych szkoleń
- znajomości obsługi komputera MS Office: w szczególności WP Excel i Power Point
- zdolności analitycznych
- zdolności komunikacyjnych oraz organizacyjnych
- zainteresowania rozwojem zawodowym w obszarze "compliance"
- znajomość j. angielskiego byłaby dodatkowym atutem
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 15.11.2019.
W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.