Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą ze 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Spraw Pracowniczych- Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi)
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- udział we wdrażaniu i aktualizacji Polityki zarządzania kapitałem ludzkim
- identyfikacja i dokonywanie analiz zapotrzebowań w zakresie uprawnień zawodowych Pracowników Spółki oraz sporządzanie planu realizacji kursów zawodowych
- udział w opracowywaniu projektu, realizacji i monitorowaniu wykorzystania rocznego budżetu przeznaczonego na rozwój zawodowy Pracowników
- organizowanie i rozliczanie udziału Pracowników w kursach zawodowych, np. uprawnienia elektroenergetyczne, uprawnienia operatora wózków jezdniowych, operatora sprężarek, spawanie elektryczne, suwnice, wciągniki, wciągarki, żurawie
- prowadzenie – we współpracy z Działem BHP – spraw związanych z organizowaniem szkoleń okresowych bhp; sporządzanie i wydawanie zaświadczeń potwierdzających udział i ukończenie szkolenia okresowego bhp
- wykonywanie działań administracyjnych związanych z obsługą podróży służbowych
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia lub pokrewne
- min. 3 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją kursów zawodowych i szkoleń okresowych BHP oraz znajomość przepisów praw w tym zakresie
- dobra znajomość pakietu Ms Office, a w szczególności Ms Excel
- rzetelność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań
- zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 19.12.2021r.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.