Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie do Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klientów poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista w Zespole Zarządzania Doświadczeniem Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Analiza procesów z perspektywy CX/UX oraz poszukiwanie rozwiązań podnoszących satysfakcję Klientów
- Przygotowywanie wytycznych i materiałów do projektów z zakresu UX
- Podsumowywanie działań z obszarów Customer i User Experience w formie raportów i prezentacji w języku angielskim
- Koordynacja projektów realizowanych z agencjami badawczymi
- Analiza reklamacji pod kątem diagnozy potrzeb Klientów
- Bliska współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi w obszarach CX/UX oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji
- Wsparcie projektów i inicjatyw podnoszących satysfakcje Klientów
Co oferujemy?
- Udział w budowaniu i promowaniu kultury organizacyjnej ukierunkowanej na Klienta.
- Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość skorzystania z karnetu sportowego
- Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń merytorycznych oraz językowych
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Indywidualne wsparcie dedykowanego Buddy’ego we wdrożeniu w nowe obowiązki
- Dobrą, pozytywną atmosferę pracy.
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: finanse, zarządzanie, marketing, psychologia)
- Wiedzy z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń Klientów
- Umiejętności przeprowadzania badań jakościowych i ilościowych, testów A/B, prowadzenia analiz oraz warsztatów koncepcyjnych
- Umiejętności łączenia wiedzy za zakresu Customer Experience i User Experience
- Znajomości trendów i standardów z zakresu dziedzin CX/UX, szczególnie tematyki badań UX czy badań opinii
- Dobrze rozwiniętych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole
- Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Mile widziane umiejętność tworzenia prototypów, testowania rozwiązań z użytkownikami oraz znajomość narzędzi np.: Figma, Google Analytics, HotJar,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w metodologii Scrum, Design Thinking, Google Design Sprint
- Mile widziane doświadczenie w branży finansowej.