Specjalista

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
18 godz. temu
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158873

Warunki pracy


  • Obsługa klienta zewnętrznego
  • Zagrożenie korupcją.

     

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • Zapewnia sprawne funkcjonowanie Ministerstwa oraz utrzymanie i możliwość korzystania z nieruchomości, na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • Zapewnienia ciągłość, terminowość i prawidłowość rozliczeń kosztów eksploatacyjnych, dostaw i usług w ramach umów, a także należności publicznoprawnych związanych z obsługą nieruchomości.
  • Odpowiada za obsługę logistyczną spotkań organizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa w zakresie obsługi bufetowej, właściwego ustawienia sali i wspierania organizatora w zakresie prac przygotowawczych do spotkania.
  • Zajmuje się najmem i użyczaniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa m.in. poprzez prowadzenie rozeznania rynku nieruchomości pod najem, sporządzanie analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych przez Ministerstwo, sporządzanie i uzgadnianie umów najmu i użyczania powierzchni.
  • Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa poprzez nadzorowanie wykonania przez podmiot zewnętrzny stałych usług porządkowych w budynkach, dokonywanie przeglądów czystości pomieszczeń czy zapewnianie utrzymania i pielęgnacji zieleni przed budynkiem Ministerstwa.
  • Administruje kosztami bieżącego zarządu i eksploatacji nieruchomości, w tym prowadzi rozliczenia finansowe kosztów eksploatacyjnych nieruchomości oraz aktualizuje wskaźniki udziału w kosztach utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
  • Przygotowuje i przeprowadza postępowania w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym prowadzi rozeznanie rynku, sporządza opis przedmiotu zamówienia czy opracowuje projekt umowy.
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową poprzez weryfikowanie merytoryczne dowodów księgowych i prowadzenie rozliczeń.
  • Opracowuje/uzgadnia/monitoruje plan finansowy i pozostałe plany np. plan postępowań i zakupów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zarządzaniem nieruchomościami w jednostkach
sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na poddanie procedurze sprawdzającej
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca i komunikacja
  • myślenie analityczne
  • rzetelność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na poddanie procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru
BA-194

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO, informuję, że:


1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii. Adres siedziby: Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5. Kontakt do administratora: tel.: 22 411 66 70. Adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-68477-29007-EFSHR-25. Adres skrytki na ePUAP: /MRPiT/SkrytkaESP. Wykonującym obowiązki Administratora jest Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego.


2.     Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrit.gov.pl.


Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentacji i Bazy Danych Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opracowywanie i systematyczna aktualizacja baz danych dotyczących nieruchomości (stan prawny, techniczny, sposób użytkowania, koszty). Kompletowanie, porządkowanie i archiwizacja pełnej dokumentacji nieruchomości. Przygotowywanie i składanie wniosków do instytucji publicznych w celu...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Umów Najmu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Przygotowywanie i negocjowanie umów najmu nieruchomości komercyjnych; Prowadzenie i administrowanie dokumentacją oraz bazą danych umów; Koordynowanie przedłużania i rozwiązywania kontraktów; Wsparcie organizacyjne, współpraca z klientem wewnętrznym i instytucjami zewnętrznymi;...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; negocjowanie warunków biznesowych najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obrotu Nieruchomościami

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa stałego napływu leadów: szybki kontakt, kwalifikacja i analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań i natychmiastowe reagowanie na nowe oferty sprzedaży. Wyszukiwanie i wstępna analiza ofert zakupu (opłacalność, negocjacje cenowe). Oględziny nieruchomości, spotkania z...
  • Technik Obsługi Budynku

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie bieżących przeglądów budynku i urządzeń technicznych. Obsługa techniczna systemów: wentylacji, klimatyzacji, elektroenergetycznych i hydraulicznych. Usuwanie awarii i monitoring zużycia mediów. Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją biurowca. Koordynacja i...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Zarządzania Projektami Nieruchomości

    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / o pracę  pełny etat   8 000 - 20 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa wielkiego, stałego napływu leadów – szybki kontakt, rozmowy kwalifikujące, analiza potrzeb klienta. Prezentacje mieszkań oraz natychmiastowa reakcja na nowe zgłoszenia sprzedaży. Zakup nieruchomości dla firmy – analiza ofert, ocena opłacalności, wstępne negocjacje cenowe....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Technicznego Zarządzania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu. Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja planowanych przeglądów (PPM). Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości. Usuwanie bieżących usterek i awarii. Współpraca z podwykonawcami....
  • Specjalista ds. Gwarancji i Eksploatacji Nieruchomości

    Czan Sp z o.o.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska Koordynacja i nadzór nad procesami gwarancyjnymi w budownictwie mieszkaniowym/ usługowym; Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń gwarancyjnych oraz ustalanie odpowiedzialności wykonawców; Monitorowanie terminów obowiązywania gwarancji i przeglądów okresowych; Nadzór nad...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...