Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Piaseczno
praca stacjonarna
2188 dni temu
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 25936

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w toalety dla osób niepełnosprawnych, brak barier wejścia na parter budynku.

Zakres zadań

  • uczestniczenie w organizacji szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla policjantów i pracowników poprzez uzgadnianie terminów szkoleń poszczególnych grup, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz uczestniczenie w egzaminach,
  • przygotowywanie audiowizualnych materiałów dydaktycznych i informacyjnych zamieszczanych na stronie internetowej wydziału,
  • sporządzanie (w oparciu o plan zamówień publicznych) dokumentacji w zakresie przeprowadzenia procedury zakupu usług szkoleniowych o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
  • przygotowywanie sprzętu informatyczno-multimedialnego do wykorzystania w trakcie zajęć dydaktycznych oraz usuwanie drobnych awarii sprzętu i oprogramowania,
  • sporządzanie informacji dotyczących realizacji lokalnego doskonalenia zawodowego w przydzielonych jednostkach organizacyjnych Policji i komórkach organizacyjnych KSP,
  • sporządzanie świadectw ukończenia kursów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy organizowanych przez wydział,
  • uczestniczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE związanych z tematyką doskonalenia zawodowego,
  • prowadzenie rejestru sprzętu łączności i informatyki znajdującego się w dyspozycji wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • ogólna znajomość: ustawy prawo zamówień publicznych, aktu wykonawczego do ustawy o Policji w sprawie szczegółowych warunków odbywania szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego w Policji, ustawy o służbie cywilnej w zakresie szkoleń i rozwoju w służbie cywilnej oraz aktu wykonawczego w sprawie szczegółowych warunków organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej,
  • umiejętność: biegłej obsługi komputera (w szczególności pakiet MS Office), obsługi sprzętu multimedialnego oraz audiowizualnego, dobra organizacja pracy własnej, zdolności organizacyjne.
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywność,
 

Podobne oferty