Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
2194 dni temu
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 25504

Warunki pracy

Siedziba jednostki usytuowana jest na trzech kondygnacjach, w tym tylko jedna (parter) dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, w bocznej części budynku, umożliwiający wjazd na parter. Także na tej kondygnacji znajduje się toaleta, przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne w postaci braku windy, wąskich ciągów komunikacyjnych oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy administracyjno - biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych.

Zakres zadań

  • Prowadzi i koordynuje sprawy związane z realizacją zamówień publicznych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji, zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi, w tym koordynuje procedury przetargowe, uczestniczy w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza, sporządza wymaganą ustawowo dokumentację, sporządza projekty umów cywilnoprawnych, opracowuje plan zamówień publicznych dla jednostki oraz dokonuje jego aktualizacji.
  • Koordynuje zadania administracyjno-gospodarcze zapewniające właściwe funkcjonowanie Regionalnej Dyrekcji, w tym ustala potrzeby w zakresie wyposażenia stanowisk pracy w niezbędny sprzęt, urządzenia techniczne i meble oraz dokonuje zakupów w powyższym zakresie. Prowadzi sprawy w zakresie inwestycji w obiektach Regionalnej Dyrekcji.
  • Prowadzi archiwum zakładowe, w tym przygotowuje projekty aktów wewnętrznych Regionalnego Dyrektora w zakresie funkcjonowania archiwum zakładowego, przyjmuje i przechowuje akta archiwalne oraz udostępnia je pracownikom Regionalnej Dyrekcji, czuwa nad prawidłowym stosowaniem instrukcji archiwalnej i kancelaryjnej oraz udziela instruktażu z powyższego zakresu.
  • Uczestniczy w przeprowadzanych okresowych inwentaryzacjach mienia Regionalnej Dyrekcji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostce
  • Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia archiwum zakładowego
  • Znajomość ustawy Kodeks cywilny w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych w zakresie zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Microsoft Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • Kurs archiwalny I stopnia