Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2168 dni temu
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 27499

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.

Zakres zadań

  • logistyczna obsługa szkoleń, konferencji i spotkań w zakresie administracyjno - technicznym poprzez koordynowanie właściwej realizacji procedury obsługi administracyjno - technicznej szkoleń, konferencji, spotkań; utrzymywanie kontaktów w sprawach organizacyjnych z potencjalnymi uczestnikami spotkań; utrzymywanie kontaktów z osobami stale współpracującymi z Urzędem, jak również nadzór i koordynowanie działań firm zewnętrznych uczestniczących w realizacji spotkań (firmy cateringowe, firmy zajmujące się tłumaczeniami itp.) w aspekcie technicznym, interaktywnym i finansowym,
  • negocjowanie warunków współpracy z firmami świadczącymi usługi w ramach realizacji zadań,
  • sporządzanie planów wydatków w zakresie obsługi administracyjno - technicznej szkoleń oraz spotkań, dokonywanie rozliczeń finansowych związanych z realizacją szkoleń i spotkań zgodnie z dokonywanymi zamówieniami i zawartymi umowami oraz monitorowanie realizacji powierzonego budżetu,
  • projektowanie wyposażenia, planowanie zakupów dotyczących zagospodarowania sal konferencyjnych oraz sprzętów niezbędnych do realizacji spotkań,
  • przygotowywanie kwartalnych sprawozdań z zakresu spraw realizowanych przez Biuro,
  • ustalanie potrzeb oraz planowanie środków finansowych, a także monitorowanie ich wykorzystania w zakresie realizowanych zadań oraz prowadzenie spraw zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Biura.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość procedur obowiązujących w administracji publicznej,
  • podstawowa znajomość Prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność analizowania, planowania, organizowania i monitorowania podejmowanych działań,
  • umiejętność koordynowania wielu zadań i wykonawców,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odporność na stres;
  • umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • dobra komunikacja znajomość technik negocjacyjnych,
  • umiejętność pracy w zespole oraz asertywność,
  • 2-letnie doświadczenie w obszarze związanym z obsługą administracyjną w jednostkach administracji publicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty