Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 28979
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.
Zakres zadań
- logistyczna obsługa szkoleń, konferencji i spotkań w zakresie administracyjno - technicznym poprzez koordynowanie właściwej realizacji procedury obsługi administracyjno - technicznej szkoleń, konferencji, spotkań; utrzymywanie kontaktów w sprawach organizacyjnych z potencjalnymi uczestnikami spotkań; utrzymywanie kontaktów z osobami stale współpracującymi z Urzędem, jak również nadzór i koordynowanie działań firm zewnętrznych uczestniczących w realizacji spotkań (firmy cateringowe, firmy zajmujące się tłumaczeniami itp.) w aspekcie technicznym, interaktywnym i finansowym,
- negocjowanie warunków współpracy z firmami świadczącymi usługi w ramach realizacji zadań,
- sporządzanie planów wydatków w zakresie obsługi administracyjno - technicznej szkoleń oraz spotkań, dokonywanie rozliczeń finansowych związanych z realizacją szkoleń i spotkań zgodnie z dokonywanymi zamówieniami i zawartymi umowami oraz monitorowanie realizacji powierzonego budżetu,
- projektowanie wyposażenia, planowanie zakupów dotyczących zagospodarowania sal konferencyjnych oraz sprzętów niezbędnych do realizacji spotkań,
- przygotowywanie kwartalnych sprawozdań z zakresu spraw realizowanych przez Biuro,
- ustalanie potrzeb oraz planowanie środków finansowych, a także monitorowanie ich wykorzystania w zakresie realizowanych zadań oraz prowadzenie spraw zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Biura.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość procedur obowiązujących w administracji publicznej,
- podstawowa znajomość Prawa zamówień publicznych,
- umiejętność analizowania, planowania, organizowania i monitorowania podejmowanych działań,
- umiejętność koordynowania wielu zadań i wykonawców,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na stres;
- umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- dobra komunikacja znajomość technik negocjacyjnych,
- umiejętność pracy w zespole oraz asertywność,
- 2-letnie doświadczenie w obszarze związanym z obsługą administracyjną w jednostkach administracji publicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- brak