Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 29064
Warunki pracy
• Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie; w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;• Praca w systemie codziennym w godzinach 07.30 – 15.30;
• Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, skaner, faks, niszczarka);
• Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin ;
• Oświetlenie sztuczne i naturalne;
• Praca z bazami danych/ programami specjalistycznymi;
• Brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
• Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych;
Zakres zadań
- • Prowadzenie sekretariatu komendy miejskiej PSP
- • Udzielanie podstawowych informacji, telefonicznie lub osobiście, na temat działalności komendy; kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych
- • Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej w wymaganych rejestrach
- • Wysyłanie korespondencji za pomocą poczty tradycyjnej, elektronicznej oraz faksu
- • Przedkładanie pism do dekretacji kierownictwa komendy, a następnie przekazywanie ich pracownikom komórek organizacyjnych za pokwitowaniem
- • Zapewnianie właściwego obiegu korespondencji pomiędzy komórkami organizacyjnymi komendy, w szczególności pism pilnych oraz o wysokim stopniu ważności
- • Obsługa urządzeń biurowych
- • Prowadzenie terminarza spotkań kierownictwa komendy oraz organizacja narad i odpraw
- • Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt
- • Prowadzenie spraw związanych z udziałem komendy w akcjach propagujących ochronę przeciwpożarową oraz funkcjonowaniem sali edukacyjnej „Ognik”; sporządzanie sprawozdań oraz informacji w tym zakresie
- • Wystawianie delegacji oraz prowadzenie ich rejestru
- • Przygotowywanie adresów okolicznościowych w związku z udziałem kierownictwa w uroczystościach lub obchodach
- • Dbałość o funkcjonalność, porządek i estetykę sekretariatu
- • Zapewnianie ochrony danych przechodzących przez sekretariat przed dostępem osób nieupoważnionych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego administracja publiczna
- • Biegła znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego
- • Umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera
- • Umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań
- • Wysoka kultura osobista oraz uprzejmość w kontaktach z interesantami, zwierzchnikami i współpracownikami
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- • Prawo jazdy kat. B
- • Komunikatywność
- • Umiejętność pracy pod presją czasu
- • Umiejętność zachowania równowagi w sytuacjach stresogennych
- • Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem