Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 29141
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody, jest też winda dla osób niepełnosprawnych, którą można dostać się do wejścia głównego. Wewnątrz budynku jest winda. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.Zakres zadań
- Rozpatruje skargi i wnioski na działalność organów Policji i ich pracowników na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku w celu ustalenia przyczyn powstania skargi i udzielenia odpowiedzi skarżącemu.
- Rozpoznaje korespondencje oznaczoną jako „listy” w celu udzielenia rzeczowej informacji na wskazane w piśmie zagadnienie.
- Nadzoruje i analizuje materiały przesłane z podległych jednostek i komórek organizacyjnych z zakresu postępowań skargowych w celu sprawdzenia poprawności merytoryczno-formalnej wykonanych czynności.
- Przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w celu informowania, udzielania porad oraz przyjmowania skarg i wniosków.
- Kieruje według właściwości do innych jednostek skargi i wnioski w celu przeprowadzenia postępowań wyjaśniających.
- Prowadzi zapisy w rejestrze skarg i wniosków, w książce przyjęć interesantów w celu bieżącego rejestrowania i aktualizacji ewidencjonowania załatwionych spraw i zgłaszających się interesantów.
- Przeprowadza analizy zagadnień związanych ze skargami i wnioskami w celu podejmowania przedsięwzięć eliminujących uchybienia i doskonalących pracę Policji.
- Archiwizuje materiały wytworzone w zespole skargowym celem zapewnienia właściwego przechowywania dokumentacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość ustawy o Policji
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe