Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2079 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 31622

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca odpowiedzialna, pod presją czasu.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Zakres zadań

  • uczestniczenie w procesie monitorowania i analizy wyników badań społecznych
  • udzielanie wsparcia przy przygotowywaniu prognoz i predykatów w odniesieniu do życia społecznego, w tym na podstawie literatury obcej
  • uczestniczenie w procesie analizy zgłoszeń w sprawach wewnętrznych wpływających do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów
  • udział w gromadzeniu materiałów w odniesieniu do życia społecznego
  • udział w gromadzeniu materiałów dla potrzeb analiz procesów decyzyjnych, prac nad projektami rozwiązań organizacyjnych i okresowych przeglądów realizacji zadań w odniesieniu do życia społecznego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wiedza z zakresu procesów społecznych
  • znajomość działu statystyki zajmującego się wnioskowaniem statystycznym
  • umiejętność wyszukiwania danych ogólnie dostępnych oraz danych z serwisów płatnych, znajomość ogólnodostępnych baz danych społecznych (GUS, Eurostat, OECD, agendy ONZ i in.)
  • kompetencje: myślenie analityczne, współpraca;, komunikacja (pisemna i ustna, w tym umiejętność argumentowania), kreatywność, dobra organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: politologia lub socjologia lub ekonomia lub zarządzanie lub historia lub psychologia
  • znajomość programu do analizy statystycznej
 

Podobne oferty