Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2091 dni temu
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 31730

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.

Zakres zadań

  • bieżące prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów składników majątku (w systemie komputerowym) w odniesieniu do gospodarki majątkiem Urzędu,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki majątkiem trwałym Urzędu dla Głównego Urzędu Statystycznego,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do komórki organizacyjnej, przygotowywanie do wysyłania i nadzorowanie jej obiegu oraz monitorowanie realizacji spraw terminowych,
  • sporządzanie zestawień zbiorczych dla Urzędu Miasta z nieuiszczonych opłat skarbowych od dokonywanych czynności urzędowych, wydanych zaświadczeń i zezwoleń,
  • wykonywanie czynności związanych z dokumentacją w procesach realizowanych w obrębie BFK oraz innymi dokumentami wytworzonymi na jej podstawie w wyznaczonym obszarze,
  • zapewnienie właściwego wyposażenia komórki organizacyjnej w materiały biurowe
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komórki organizacyjnej,
  • obsługa opłat rejestracyjnych, pism do wnioskodawców w sprawie wyjaśnienia dokonanych wpłat.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjno-biurowej sektora finansów publicznych
  • znajomość obowiązujących przepisów: rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie opłaty skarbowej, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji środków trwałych (KŚT),
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na osiąganie celów,
  • doskonalenie zawodowe,
  • identyfikacja z misją Urzędu,
  • otwartość na zmiany,
  • rzetelność i terminowość,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • umiejętność radzenie sobie z presją,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty