Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 31730
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.
Zakres zadań
- bieżące prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów składników majątku (w systemie komputerowym) w odniesieniu do gospodarki majątkiem Urzędu,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki majątkiem trwałym Urzędu dla Głównego Urzędu Statystycznego,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do komórki organizacyjnej, przygotowywanie do wysyłania i nadzorowanie jej obiegu oraz monitorowanie realizacji spraw terminowych,
- sporządzanie zestawień zbiorczych dla Urzędu Miasta z nieuiszczonych opłat skarbowych od dokonywanych czynności urzędowych, wydanych zaświadczeń i zezwoleń,
- wykonywanie czynności związanych z dokumentacją w procesach realizowanych w obrębie BFK oraz innymi dokumentami wytworzonymi na jej podstawie w wyznaczonym obszarze,
- zapewnienie właściwego wyposażenia komórki organizacyjnej w materiały biurowe
- przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komórki organizacyjnej,
- obsługa opłat rejestracyjnych, pism do wnioskodawców w sprawie wyjaśnienia dokonanych wpłat.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjno-biurowej sektora finansów publicznych
- znajomość obowiązujących przepisów: rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie opłaty skarbowej, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji środków trwałych (KŚT),
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na osiąganie celów,
- doskonalenie zawodowe,
- identyfikacja z misją Urzędu,
- otwartość na zmiany,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- umiejętność radzenie sobie z presją,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe