Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 34045
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy komputerze.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Zakres zadań
- prowadzenie całości zagadnień związanych z ustalaniem, naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych w systemie SAP HCM,
- prowadzenie całości zagadnień związanych z rozliczeniem z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędami Skarbowymi za pomocą systemu SAP HCM,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji płacowej, dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznym i Urzędami Skarbowymi za pomocą systemu SAP HCM,
- sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych za pomocą systemu SAP HCM,
- wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników Oddziału oraz byłych pracowników przy pomocy systemu SAP HCM,
- prowadzenie rozliczeń dotyczących Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
- prowadzenie ewidencji umów zlecenia i umów o dzieło oraz zgłaszanie zleceniobiorców w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii lub finansów lub rachunkowościdoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych,
- wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- umiejętność obsługi komputera – Pakiet MS Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość prawa pracy,
- przeszkolenie z SAP HCM, Płatnik
- umiejętność obsługi programu SAP HCM oraz Płatnika.