Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie
Specjalista

Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2011 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 34474

Warunki pracy

Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym przy ul. Grenadierów 3 z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów).
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.
Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na II piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - (brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nie przystosowane sanitariaty).
Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie pozaustawowym w zakresie zakupów przedmiotów działu mundurowego i wyposażenia specjalnego
  • Sporządzanie zestawień cząstkowych i miesięcznych przychodów i rozchodów asortymentu działu mundurowego
  • Prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie utraconego lub zniszczonego asortymentu działu mundurowego
  • Realizowanie zadań związanych z umundurowaniem osób przyjmowanych do służby w Policji;
  • Uczestniczenie w realizacji zadań związanych z dostawami centralnymi przedmiotów działu mundurowego
  • Uczestniczenie w komisyjnym odbiorze ilościowym i jakościowym dostaw dotyczących działu mundurowego, w tym dostaw centralnych
  • Uczestniczenie w opracowywaniu i sporządzaniu zbiorczych projektów planów materiałowo – finansowych oraz planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działu mundurowego
  • Opracowywanie dokumentacji i sprawozdań z zakresu testowania nowych wzorów umundurowania i wyposażenia specjalnego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Znajomość przepisów i umiejętność ich stosowania z zakresu: prawa zamówień publicznych, umundurowania policjantów i postępowań szkodowych, służby cywilnej
  • Umiejętność: biegłej obsługi komputera – pakiet Office i Internet, redagowania pism urzędowych, biegłego i dokładnego liczenia, analitycznego myślenia
  • Łatwość komunikacji – otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu przysługujących norm należności dotyczących działu mundurowego (sprzęt i wyposażenie specjalistyczne)