Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1993 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 36862

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności: o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz o charakterze dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Część czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Na stanowisku możliwa jest praca w terenie i na wysokości powyżej 3 m, występuje zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek jest wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i remontów w budynkach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, utrzymania nieruchomości Kancelarii w należytym stanie technicznym oraz bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii;
  • współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej przy realizacji inwestycji, remontów i bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zlecanie prac Centrum Obsługi Administracji Rządowej w zakresie inwestycji, remontów i bieżącej konserwacji budynków i urządzeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz innych prac i usług gospodarczych zgodnie z zawartymi umowami oraz monitorowanie ich wykonania;
  • przygotowywanie propozycji do Wieloletniego Programu Inwestycji, planów rzeczowo-finansowych zakupów inwestycyjnych, inwestycji budowlanych, planów remontów oraz wydatków bieżących Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do projektu budżetu państwa na rok następny, współpraca w tym zakresie m.in. z Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Biurem Budżetowo – Finansowym;
  • prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem finansowym kosztów eksploatacyjnych dotyczących zajmowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów obiektów, w tym kontrola rachunków pod względem merytorycznym, opis merytoryczny dowodów księgowych dotyczących zrealizowanych usług i dostaw w zakresie inwestycji, remontów, bieżącej konserwacji budynków i urządzeń oraz utrzymania nieruchomości Kancelarii w należytym stanie technicznym i ich kontrola pod względem: poprawności oraz kompletności dokumentów;
  • monitorowanie wydatków z budżetu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na usługi z zakresu inwestycji, remontów, bieżącej konserwacji budynków i urządzeń oraz utrzymania nieruchomości Kancelarii, zarządzania i administrowania nieruchomościami Kancelarii oraz innych prac i usług gospodarczych, przedstawianie propozycji sposobu ich racjonalizacji oraz analizowanie i opiniowanie dokumentów w tym zakresie;
  • prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zakupów usług i towarów na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę usług i towarów, przygotowywanie projektów umów lub zleceń, dokonywanie odbiorów usług i towarów zlecanych przez Kancelarię.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z realizacją inwestycji budowlanych lub remontów
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków
  • Samodzielność
  • Systematyczność
  • Rzetelność
  • Inicjatywa
  • Umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
  • Znajomość obsługi komputera i podstawowych aplikacji biurowych (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, Outlook)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w robotach budowlanych na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego lub w zarządzaniu nieruchomościami
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu ppoż. i bhp
  • Posiadanie uprawnień budowlanych, bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej do kierowania robotami budowlanymi
  • Przynależność do właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy Ochrona przeciwpożarowa, ustawy o służbie cywilnej, rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • Umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii i narzędzi komputerowych
 

Podobne oferty