Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1962 dni temu
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 39116

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy komputerze,
- w budynku znajdującym się w centrum miasta, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych.
Pracownikom oferujemy: trzynaste wynagrodzenie, pakiet szkoleń, refundacje nauki języków obcych i studiów
podyplomowych, dofinansowanie do karty Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na
preferencyjnych warunkach, ruchomy czas pracy.

Zakres zadań

  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu do Spraw Cudzoziemców, w zakresie planowania i realizacji zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników Urzędu, dotycząca m.in.: opracowania dokumentacji od strony merytorycznej wyjazdu; terminowego zapewnienia pracownikom urzędu: biletów, ubezpieczenia; współpracy przy terminowym rozliczenia kosztów podróży pracowników;
  • Opracowywanie materiałów do planu finansowego na środki budżetowe wynikające z zadań Wydziału Współpracy Międzynarodowej ( roczne, okresowe, korekty planu/budżetu) oraz uzgadnianie na bieżąco z Biurem Finansów salda środków finansowych (analityka konta 4420-02-0);
  • Prowadzenie spraw związanych z zakupem biletów dla pracowników Urzędu: rezerwacja, zakup, sprawdzenie pod względem merytorycznym faktur za bilety i ich opis. W tym również przygotowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sprawach wykonywanych na stanowisku;
  • Współpraca z Biurem Finansów, w zakresie organizacji zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników Urzędu w tym również bieżące planowanie wydatków;
  • Prowadzenie dokumentacji i imiennego wykazu dotyczącego zagranicznych podróży służbowych pracowników Urzędu;
  • Monitorowanie stanu środków finansowych na wyjazdy zagraniczne pracowników urzędu i informowanie bezpośrednich przełożonych o występujących zagrożeniach w przekroczeniu planu finansowego, w tym także planowanie nakładów finansowych na przewidywane wyjazdy;
  • Prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów wyjazdów zagranicznych pracowników Urzędu oraz monitorowanie ich stanu w stosunku do planu finansowego podróży służbowych;
  • Przygotowywanie dla Szefa Urzędu zestawień ze stanu i ruchu środków przydzielonych na podróże.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej;
  • Znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych;
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej;
  • Biegła obsługa programów EXCEL, WORD;
  • Umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej organizacji pracy własnej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu rozliczania krajowych/zagranicznych podróży służbowych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym wyższym A2.
 

Podobne oferty