Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 42856
Warunki pracy
Praca ma charakter kancelaryjno - biurowy i będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym z wykorzystaniem urządzeń biurowych typu telefon, faks, ksero, skaner. Stanowisko znajduje się na I pietrze. W budynku jest winda i toalety częściowo przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak uchwytów w ścianie) w toalecie na I piętrze, natomiast na parterze budynku toaleta jest w całości przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Podczas pracy na zajmowanym stanowisku istnieje konieczność swobodnego przemieszczania się po całym budynku oraz między budynkami Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu znajdującymi się przy ul. Sołtysowickiej 21 i przy ul. Podwale 31-33.Zakres zadań
- Rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Zespołu do spraw Prezydialnych KMP we Wrocławiu oraz organizowanie obiegu dokumentacji służbowej pomiędzy pracownikami Zespołu, a także kontrolowanie ich terminowości w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji głównej aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz zamieszczanie ich w Elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych, w celu zapewnienia jednostkom i komórkom organizacyjnym KMP we Wrocławiu bieżącego dostępu do aktualnych aktów prawnych.
- Kierowanie w imieniu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu wniosków do Straży Granicznej w zakresie wydawania decyzji administacyjnych cudzoziemcom, którzy nielegalnie przebywają na terenie kraju, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji dot. kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.
- Zapewnienie przepływu informacji dotyczących odpraw służbowych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz dokumentowanie przebiegu odpraw w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w urzędzie.
- Pełnienie zastępstwa w sekretariacie Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy.
- Obsługiwanie poczty elektronicznej przesyłanej na skrzynkę Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu na platformie e-PUAP w celu bieżącego zapoznawania z jej treścią Kierownictwa KMP we Wrocławiu.
- Wydawanie zgód na wybrakowanie materiałów archiwalnych kat. BC oraz na przyjęcie materialów do Składnicy Akt KMP w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania składnicy akt i prowadzenia gospodarki archiwalnej w urzędzie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy zespołowej
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność działania w stresie
- asertywność