Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 43076
Warunki pracy
Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa w godzinach 7:30-15:30,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na trzecim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.
Zakres zadań
- sporządzanie rozkazów personalnych dotyczących przyjęcia do służby, zwolnienia ze służby z wyłączeniem zwolnień dyscyplinarnych w pełnym zakresie kadrowym dla policjantów KWP, SPPP w Gorzowie Wlkp. oraz Kierownictwa KMP i KPP województwa lubuskiego;
- rozpatrywanie odwołań, zażaleń i wniosków w sprawach osobowych/kadrowych – sporządzanie w tym zakresie opinii opartej na stanie faktycznym sprawy i przepisach prawnych oraz przekazywanie je przełożonemu i informowanie o skutkach podjętej decyzji w przypadku pojawiających się wątpliwości;
- sporządzanie pełnej dokumentacji kadrowej dotyczącej policjantów pełniących służbę w KWP, SPPP oraz udzielanie informacji kierownikom komórek organizacyjnych KWP w zakresie spraw kadrowych;
- ustalanie prawa do nagrody rocznej i nagród jubileuszowych;
- przygotowywanie wniosków z propozycjami w zakresie odznaczania funkcjonariuszy Policji oraz mianowania policjantów na wyższe stanowiska służbowe, wniosków dotyczących awansowania na wyższe stopnie służbowe, a następnie sporządzanie rozkazów personalnych w w/w sprawach;
- współpraca z osobami zajmującymi się sprawami kadrowymi z komend miejskich/powiatowych Policji garnizonu lubuskiego, udzielanie pomocy merytorycznej w przypadku problemów kadrowych oraz ich rozstrzyganiu, informowanie o zmianie przepisów;
- sporządzanie świadectw służby oraz zaświadczeń na podstawie akt archiwalnych dla byłych funkcjonariuszy Policji z terenu garnizonu lubuskiego w przypadku ubiegania się o świadczenie emerytalne lub rentowe oraz wydawanie zaświadczeń dla funkcjonariuszy Policji dotyczące ubezpieczenia zdrowotnego oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w przypadku przejścia funkcjonariusza na świadczenie emerytalne bądź rentowe;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji z zakresu stosunku służbowego policjantów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość przepisów prawnych właściwych dla stanowiska oraz umiejętność ich interpretacji
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizowania pracy własnej, terminowość
- Staranność i precyzja wykonywania zadań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- dyspozycyjność
- umiejętność swobodnego sporządzania pism